Har tråkigt

Här sitter jag och har tråkigt. Rastlösa lilla jag somvanligt!
Skulle nog behöva ha ett 12 timmars jobb istället för typ 6 timmar så något höll mig sysselsatt hehe....
Är inte riktigt den människan som kan spendera en hel kväll framför dator/TV helt ensam utan att bli galen i huvudet minst 100 gånger.

Men det brukar ju oftast sluta med att jag sitter iaf (mot min villja) här vid datorn.

Jaja tvätten hänger just nu på tork nere i tvättstugan. Ska släpa mig ner och ta upp den om ca 30 min, då borde den vara torr. Sen ska jag göra middag för är hungrig som en björn efter att den har legat i ide hela vintern.

Lyssnar på musik just nu och eftersom jag inte har något liv tänkte jag lägga upp mina för tillfället absoluta "knarkar" låtar...alltså dom jag spelar om och om och om igen på Ipoden hehe.


Pitbull- I know you want me


Aqua- Back to the 80´s


Girlicious- Liar Liar


Janet Leon - Heartache on the dancefloor

Kommentarer
Postat av: Natalie

vet precis hur det känns:P jag är ju ledig varannan veck nu med mitt jobb :)

2009-07-16 @ 10:49:24
URL: http://nattanpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0