hemfosa

Hej,

Nu är man hemma från den sista arbetsdagen före helg, känns riktigt skönt!
Dagen blev lugn så har inget att klaga över, jo det skulle väll isåfall vara vädret men kan ju hålla tummarna att de kanske klarnar up till kvällen.

Ja så nu i kväll åker jag ut till Hemfosa med Sandra & Malin. Vi ska tälta där hela helgen och parta. Får hoppas de bli skojj och lyckat men det tror jag att de ska bli =)
Så nu i eftermiddag ska jag in i duschen och sen fixa naglarna, packa, äta något och sen inhandla sprit. Tjejerna skulle ta 18:47 tåget så ska mötas upp i Älvsjö.

Men tror jag först ska sov kanske 30 min bara för att ladda batterierna lite!

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0