Jobb & Bowling

Hej,

Ja nu är jag hemma igen. Regnet öser ner ute önskar solen kunde kika fram nu igen. Fast det behöver inte bli 35 + ute men iaf bara fint väder. Orkar inte sitta i lägenheten när det är 33 grader inomhus igen!

Dgane har varit bra. Helt okej dag på jobbet. Förutom att det var piss väder men hade tur så det var uppehåll en stund på dagen så slapp få regn på mig. När vi hade slutat gick jag och några kollegor iväg till en bowling hall på Kungsholmen (där vi jobbar). Dom hade tyvärr inte öppnat ännu när vi kom dit så satte oss på donken ett tag och babblade samt åt lite hehe innan vi gick tillbaka till bowlinghallen.
Vart sedan bowling i 1 timme. Hade super trevligt med mycke skratt och skojjande haha sköna människor allehoppa!
Jag vann dessutom min serie iaf så de va ju bara pricken över i:et =)

Imorgon ska jag på bio med Malin & Sandra på kvällen. Lär bli skojj! Älskling ska iväg till en kompis på grillkväll men kanske åker dit efter bion. Kommer vara en del folk där och det är alltid kul med grillkväll!
På Lördagen ska två av älsklings vänner fira sin 22:års dag tillsammans. Så ska hem till den ena av dom och grilla. Sen blir det utgång på kvällen men får se om vi följer med ut.

Ikväll är jag ensam här hemma. Ska nog bara slappa och glo på TV. Åt ju lpå donken förut men ska värma soppa lite senare iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0