måndag

Idag har jag och älskling varit iväg till Hornbach samt skärholmen C. Där shoppade jag lite nya kläder.
Har även storhandlat och städat upp här hemma.

Har bestämt mig för att börja bli nyttigare igen. Får se hur länge de håller den här gången. Men ska köpa mig en allmenacka så kan man skriva upp vilka dagar man tränat och vilka dagar man syndat hehe.
Ska även ta tag i träningen igen. Förutom styrketräning ska jag även anmäla mig till spinning.



- Poncho/kofta med polokrage, Cubus.
-Topp, Cubus.
-Kofta, Vero Moda.

Blev även en mascara men den orkade jag inte fota!

Imorgon blir det jobb sen ska jag och älskling pyssla vidare lite i lägenheten. På kvällen ska jag på min förta teorikurs. Har inte pluggat något men förhoppningsvis så kommer man väll igång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0