måndag

Hej hej,

Här sitter jag framför datorn i våran soffa och stirrar hehe.
Har fått på mig mjukisbyxor och tagit av mig BH:n (intressant va? haha, nej men jag HATAR BH så de är bland de första som ryker när jag är hemma) Redo för en myskväll för mig själv.

Dagen på jobbet var helt okej. Är super slappt den här tiden på året så slutade 12:30. Vädret var helt okej oxå, inte soligt men lagom varmt och inget regn så det var bra "jobbar" väder. Kul nu när de kommit lite sommararbetare till jobbet. Första gången på länge som man satt 5 pers ocg fikade och babblade, gud vad jag saknar ungdomar i min ålder ibland hehe. Såklart älskar jag mina gammel gubbar med sin B-humor också, men ibland behövs de lite ungdomlig anda för att få en på bra humör!
Efter jobbet åkte jag och älskling ut till VH för att ta hand om mina kissiemissar som är ensamma hemma. Mamma och min styvfar är på Åland så då är vi kattvakter t.o.m Onsdag. Önskar dom kunde bo här hemma med mig och älskling för jag saknar dom så det gör ont! Men dom trivs bäst ute i naturen så jag får helt enkelt klara mig, för deras skull.

Ikväll är jag ensam här hemma då älskling jobbar natt. Ska göra lite middag och bara slappa. Just nu är det inte mkt in planerat den här veckan, förutom att jobba dårå!

Nu blir det middag, kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska äta har inte ens lust att ställa mig och laga något....urk!


Obekvämt plagg?...japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0