onsdag

Tillbaka i soffan igen, slår vad om att vi lär bli tvugna att köpa en ny soffa snart med tanke på hur mycket vi sitter i våran haha. Har redan skapat mig en egen "grop" i en utav kuddarna, där sätter jag mig alltid. Men jag älskar våran soffa,har aldrig suttit i någon så bekväm möbel förut.

Jaja nu är det varmt igen men jag har bestämt mig för att INTE klaga....även fast de är sjukt varmt här inne i lägenheten. Men det är bara sommar engång om året så då kan det gott få vara varmt. Önskar bara man hade semester på det så man kunde hitta på lite roliga saker. Slutar ju iofs 12:00 om dagarna men alla andra jobbar ju och själv är man helt slut från att ha varit vaken sen 05:00 så man orkar inte göra så mycket ändå.

Ikväll jobbar älskling men han börjar inte förrens om några timmar. Så har tänkt försöka få upp våran hylla som ska vara ovanför TV:en innan han börjar dårå. Får se om de blir fint. Har ju även kopplat in vårat hemmabio system så nu kan jag spela musik på högsta volym här hemma haha, direkt från Ipoden! Nu jävl*r ska grannen få igen....

Annars händer det inte så mycket mer. Ska laga middag till mig sen senare och lägga in de ny tvättade kläderna i garderoben. Orkade inte det igår. Måste försöka fixa bätte förvaring i min garderob för den svämmar verkligen över. Hälften av kläderna ligger utanför garderoben för att allt inte får plats hehe....shopoholic!

Men nu ska vi sätta fart med hyllan! =)

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0