regn

Herregud vad det regnar ute just nu, ser knappt ut genom fönstrena! Är lycklig som bor 4 våningar upp iaf.

Idag har jag jobbat även fast det inte känns som det riktigt hhe...slutade 12:00 så de va vääldigt slappt.
Efter jobbet gick jag och natalie (en av sommarjobbarna) in på Åhléns samt In & Finn. Hon höll mig sällskap då jag väntade på att älskling skulle hämta upp mig. Är en riktigt trevlig tjej, vi bestämde att vi ska åka och bowla på Torsdag. Det blir hon, jag och 3 andra från jobbet. Har redan bildat ett "gäng" hah på jobbet så det är vi som ska dra iväg och ha skojj.

Älskling kom iaf och plockade upp mig och sen åkte vi till hans föräldrar och hälsade på. Älsklings pappas kusiner var på besök och dom ville så gärna att vi skulle träffa dom så var där en liten stund och umgicks. Efter det åkte vi till VH och tog hand om mina missar igen. Tycker så synd om dom som sitter ensamma i huset. Men imorgon kommer mina föräldrar hem igen så då blir allt som vanligt där igen!

När vi varit där en stund och gosat med katterna åkte vi hem igen. Har sedan bara suttit här vid datorn. Älskling åkte till jobbet för ca 1 timme sedan. Är jobbigt när han är borta hela kvällarna när jag är ledig så många timmar. Men han är ledig i helgen så då får jag krama på honom!

Nu ska jag göra middag....igen...aja sen blir det att ta en ordentlig dusch och färga bryn, fransar samt ha ansiktsmask och måla om naglarna. Jag älskar att sköta om mig och mitt yttre.

P.S jag saknar mitt löshår även fast mitt hår blivit lång vill jag ha längre. Men jag har så tjockt hår så jag måste sätta in dubbelt så mycket löshår och de blir TUNGT och jobbigt att bära....suck! Ska vara glad att jag har tjockt hår iaf. Även fast det just nu är i hemsk skick. Verkar inte spela någon roll hur mycket jag sköter det...blekning sliter som F*N!


Kommentarer
Postat av: OLESSIA

fin blog :)

2009-07-07 @ 21:28:48
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0