Söndag kväll

Halloj,

Nu är jag hemma från stan. Blev några timmar iaf så nu har jag ont i fötterna hehe.

Blev först till att möta upp Agnes & Maria. Alla 3 var hungriga så vi promenerade iväg till MAX och åt hamburgare. Satt sedan kvar där ett tag. Sandra kom in vid 1 så då kom hon och mötte upp oss på MAX. Sedan promenerade vi alla iväg in mot drottninggatan. Sen gick vi runt i en massa butiker. Själv hittade jag bara ett ribbat linne på H&M hha men prövade en massa skor. Tyvärr så förälskar jag mig ju bara i dom dyraste (såklart) så har ju aldrig råd att köpa något....jag borde blivit född rik haha! Vid 15:00 skulle Agnes och Maria röra sig hemmåt så vi sa hejdå till dom och sen gick jag och Sandra runt i några butiker till innan vi satte oss och tog en fika. Efter det var Sandra tvungen att dra hem så jag gick och handlade mat och nu sitter jag här. Hade hoppats på lite kvälls sällskap då älskling jobbar men alla var dessvärre upptagna så jag blir ensam här ikväll.

Just nu är jag proppmätt då jag och Sandra tog varsinna jätte muffins till fikat så får se hur mycket middag jag orkar äta sen.

Jag har så mycket blandade kännslor nuförtiden. Tror det beror väldigt mycket på att mina närmsta vänner ska vara borta i Australien i över 1 år. Ibland får jag så ont i magen och typ depritions attacker....knäppt. Som om jag inte hade någonting att leva för. Känns som om ALLA vet vad dom ska just nu och jag har inte den blekaste. Vissa ska plugga andra ska resa och somliga trivs där dom är. Men jag vet varken in eller ut...jag trivs inte med de jag jobbar med. Jag vill resa men kan inte för jag har en pojkvän här i Sverige som jag inte vill eller kan lämna. Plugga vill jag göra men vet inte vad jag ska plugga isåfall. Jobb det har jag men ska jag söka ett nytt eller kommer jag vantrivas lika mycket någonannanstanns(?) som där jag är nu. Orkar inte hoppa mellan massa olika skit jobb egentligen....
Om jag ändå också visste vart jag skulle. Så slapp jag sitta hemma här i lägenheten och ruttna varje dag usch va trött jag är på allt.........om jag ändå brann för någonting så man hade något att kämpa för. Just nu tuffar bara livet förbi och snart ligger man i graven medans alla andra lever loppan.....livet suger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag vet precis hur du känner, skönt att veta att man inte är ensam. Alla mina vänner skaffar barn flyttar ihop lr förlovar sig själv är man bara där man är och vet egentligen inte vem man är längre.

Så jag vet hur du känner.

2009-07-28 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0