Super väder

Hej,

Ja då var det äntligen Fredag igen och jag är hemma från jobbet extra tidigt moaha! Skönt för då kan jag ta det lite lugnt nu innan jag ska sticka iväg och möta upp Sandra i Huddinge C.

Super vädret är tillbaka och kvällen kommer jag spendera ute hos Sandra med henne, Malin och Agnes. Blir middag, alkohol och mina bästaste vänner. Kan det blir bättre(?) Tror inte det faktiskt.

Hoppas vädret håller i sig genom hela helgen. För imorgon ska jag och älskling iväg och fira hans pappa som fyller 60. Kommer bli tårtkalas och sen restaurang med god mat. Är även bjuden hem till Reginka som ska ha fest på sitt tak. Dom har tydligen en takterass i samma hus som hennes lägenhet så då ska hon dra dit lite folk. Men jag får se om jag hinner dit det beror ju lite på hur länge vi blir kvar borta på restaurangen och sådär =)

Men nu är det dax för mig att hoppa in i duschen. Är helt äcklig av svett då de va väldigt varmt på jobbet. Sen brukar jag alltid göra en ordentlig rengöring av hela mig efter arbetsveckan. Alltid skönt att känna sig super fräsch innför helgen!

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0