teorikurs

Hej hej,

Ikväll ska jag på min andra teorikurs. I Tisdags hade jag min första och det gick utmärkt men har pluggat lite mer nu till den här gången så kanske går ännu bättre nu?
Tycker det är ganska kul att sitta och babbla om trafiken hit och dit, det finns ju så otroligt många olika situationer som kan ske. Man kan ju självklart inte ta upp alla men åtminstone dom vanligaste.

Däremot är det inte lika kul att kurserna är 3 timmar långa så sitter inne i salen från 18:15-21:15 *stön* jag som inte har pluggat på över ett år får ju spasmer i benen haha!
Men men efter denna är det två gånger kvar sen får jag klara mig själv **hjälp**....

Annars har jag inte gjort så mycket. Jobb, jobb och mer jobb. Igår var jag och älskling iofs ute och sprang. Finns en jätte fin park precis nedanför oss (Karlbergsslott) som ligger vid vattnet. Så vi tog oss en jogging runda. Så himla skönt att träna ska verkligen försöka hålla igång nu framöver!

Nu är det dax för mig att slänga på lite smink så man inte ser ut som en döing och sen ta mig till tunnelbanan! Haha så lat bilskolan ligger en station bort (gångavstånd) men jag tar T-banan ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0