Tjejkväll

Hej,

Gårddagskvällen blev väldigt lyckad. Åkte först till Huddinge C där jag mötte upp Agnes och Sandra. Vi handlade sedan mat och dricka innan vi åkte och plockade upp Malin hemma hos henne. Sedan bar det av hem till Sandra.
Gjorde en god middag samt efterätt och babblade om allt mellan himmel och jord.
Runt 01:00 kom vi alla tillslut i säng och somnade väll vid 02:00 efter ännu mer snack haha!
Är ju mindre än 2 månader kvar innan Sandra & Malin åker till Austarlien så vi ska passa på att umgås så mkt som möjligt nu. För sen kommer vi inte ses på 1 år eller kanske mer :(

Idag ska jag och älskling hem till hans föräldrar och fira hans pappa som fyller 60. Blir först tårta hos dom och sen ska vi alla på restaurang vid 5. Efter det kanske jag åker hem till Reginka men det beror lite på hur lång tid allting tar och hur trött jag är ikväll. Just nu är jag helt slut så aa vi får helt enkelt se.

Men nu ska jag in i duschen för om 1 timme ska vi vara utanför dörren....hur nu det ska gå till(?)

Ha en trevlig Lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0