Trött & bakis

Hej,

Ja då var man hemma i stan igen.

Har haft en väldigt rolig helg ute i Hemfosa med massa trevligt folk!

Åkte ut i Fredags kväll tillsammans med Sandra & Malin. Vi hade väldigt mycket att bära så snälla Stefan mötte oss vid stationen i Hemfosa med en skottkärra haha. Killarna hade verkligen gjort det mysigt. Ställt upp party tält, byggt en bardisk och fixat musik. Vädret var också på vår sida så solen sken hela kvällen. Blev en hel del dricka och massa roligt folk, många som var på Lida kom så de va kul att ses igen!

På Lördagen vaknade vi runt 11 och sen blev det frukost. Efter det åkte vi alla iväg i stefans "buss" och badade. Eller några badade vi andra stog kvar på stranden.  När vi kom tillbaka åkte några iväg hem för att återkomma igen till kvällen. Vi som var kvar åt lunch och sen var det bara att knäcka kvällens första cider. Vart en ganska galen kväll med lekar tex "danskfylla" när man ska snurra huvudet mot en pinne i marken och sen omedelbart springa efteråt hahaha många som föll i diket i den leken! Blev även dans på bardisken mot kvällens slut haha. Tror vi kom isäng runt 04:30 och då hade det börjat ljusna ute.

Vi hade lite tur och fick sova inne i huset båda kvällarna. Så slapp tältet helt. Däremot fanns det inget rinnande vatten haha så har inte kunnat rengöra mig så när jag kom hem idag så kastade jag mig in i duschen.
Men hade iaf en otroligt rolig helg!

Imorgon är det jobb igen och sen tvättstugan på kvällen. På Tisdag och Torsdag har jag teorikurs på bilskolan och på Onsdagen har jag min 3:e körlektion. Har bokat med en ny lärare så får hoppas att han är bättre!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har inte sovit mycket dom senaste nätterna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0