TUT TUT!

Hej,

Ja idag är jag hemma från jobbet EXTREMT tidigt haha. Min chef är så snäll så när han fick veta att jag skulle ha en körlektion idag 12:45 gjorde han så jag fick massa hjälp och sådär så jag var klar redan 10:15 (?) känns väldit skönt nu kan jag ta det lugn och slipper komma in rusandes på körskolan genom svettig och sönder stressad!

Är nu ca 1 timme och 45 min kvar innan lektionen börjar. Ska sätta på mig lite kläder, sminka mig och läsa lite teori innan jag åker dit. Efter lektionen ska jag och älskling hem till hans syster och hjälpa till med förberedelserna inför dopet av deras dotter på Lördag. Känns så knäppt att det snart redan är Augusti?? vart tog alla månaderna vägen....

Jaja annars sker de inte så mycket. Älskling är ledig nu i 5 dagar så äntligen får jag krama på honom och slipper vara ensam här hemma på kvällarna=)

Dax att gå in i badrumet och fixa till sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0