utgång ikväll

Hej hej,

Just nu sitter jag hemma i soffan. Har sminkat mig och fixat håret. Skulle egentligen ha mött upp Sandra & Malin inne på söder nu men det blev ändrade planer så dom kommer förbi här hos mig istället om ca 1 timme kanske. Var först sagt att vi skulle sätta oss på en uteservering men nu blir vi här istället. Blir kul att visa upp för tjejerna förändringen här hemma.

Annars då. Jo idag har jag och älskling bara varit hemma. Satt upp hyllorna i badrummet samt hyllorna till högtalarna i vardagsrummet. Blev riktigt bra och rakt haha!

Förövrigt har det varit en helt okej vecka. Otroligt vartm att jobba men de måste ju gå. Har iaf korta dagar nu när de är sommaranpassning på jobbet. Slutade ca 13:00 hela förra veckan och förhoppningsvis blir det så resten av sommaren, CHILL!

I Torsdags var min styvmor och lilla syster förbi här hos mig och älskling. Dom tyckte vi bodde jätte fint och att vi verkligen gjort allt väldigt snyggt. Alltid lika kul att höra, för vi har ju verkligen kämpat!

Men men....kanske ska knäcka en cider så man taggar till lite. Får se vart vi drar lite senare om det blir röjj eller bara sitta på något trevligt ställe och snacka. Själv är jag sugen på att dansa fötterna av mig, men jag brukar tyvärr oftast vara den enda som känner så haha, dance for life!



BYE,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0