3 år idag!

Hej!

Ja idag är det den 15 Juni och det betyder att för 3 år sedan träffade jag min älskade älskling. Då var vi bara 16 samt 19 år gammla. Båda bodde hemma och gick i skolan. Idag 3 år senare har vi blivit sambos och bor i våran fina etta i stan, båda har jobb och älskar bara varandra mer och mer för var dag som går.
Kan knappt förstå att det är 3 år sedan vi blev tillsammans, känns som vi precis träffats, känner mig lika nykär och blir alltid sådär blyg och pirrig i magen när han tittar på mig. Förstår ibland inte hur jag kan ha haft sådan tur och träffat en sån fin och go kille som honom. Snäll och omtänksam mot allt och alla. En underbar bror, son, vän och pojkvän!
Tyvärr kommer vi inte kunna fira dagen idag då älskling vart tvungen att jobba kväll men nästa vecka har vi ju semester så de kommer deffentivit hinnas firas.





Fick 36 rosor av älskling, 1 ros för varje månad vi varit tillsammans! Fick även en jätte söt vas med ett pärlhjärta.

Hade en trevlig helg också. Vart tjejkväll hos Sandra på Lördagen. Åt middag, förberedde inför Lida festivalen och drack alkohol. FIck äntligen träffa Agnes också, hon gör en alltid så glad! Det lixom sprudlar om henne, saknat!
Kvällen vart ganska lång, agnes åkte hem vid 00:00 hon drack inte heller något då hon hade bilen jag, sandra och malin fortsatte ett tag till men sen fick malin tyvärr ett migränanfall och mådde piss så hon blev tvungen att åka hem. Så jag och Sandra städade undan och sen vid 03:30 somnade vi.

Igår gjorde jag inte mycket. Kom hem vid 14:00 vädret var ju super dåligt så jag och älskling låg inne hela dagen. Målade lite mer i köket och sådär annars bara slappa. Men det är skönt att göra det med ibland!

Ikväll har jag tvättstugan sen ska jag laga middag och glo på TV. Imorgon efter jobbet ska jag åka in till stan och kolla i secondhand butiker efter lite roliga hippie kläder till festivalen. Funderar även på att sola solarium om inte solen kommer fram! På Onsdag ska jag till tandläkaren och bli rönkad. Tur att man inte har tandläkar fobi hehe.
På Torsdag ska jag slinga Malins hår efter jobbet. Det kommer ta låång tid men tror resultatet kommer bli bätte mot sist.
Sen på Fredah är det ju midsommarafton. Håller tummarna på att vädret är fint. Kommer vara hemma hos Sandra med dom närmsta. Lär bli en trevlig kväll!

Så ser min vecka ut just nu, sen är det semester för mig och älskling då har vi tänkt försöka bli så klara som möjligt här i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Åh vad härligt. Grattis till er :) <3

2009-06-15 @ 20:40:56
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se
Postat av: Agnes

Grattis till er båda sötnos!! :D:D

2009-06-15 @ 20:55:10
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0