Bio mys med kusinen ikväll!

Halloj!

Äntligen hemma från jobbet. Känns så otroligt skönt med helg. Nästa vecka jobbar man ju bara 4 dagar och sen har jag 1 veckas välbehövlig semester, jippie!

Dagen har varit tung som tusan men oftast när det är Fredag är man så taggad för att få dagen att ta slut så man jobbar bara på non stop för att få gå hem. När vi slutat bjöds det på smörgåstårta för att säga adjö till dom som går på semester och alla som snart ska få. Vissa är ju borta i hela 7 veckor, orättvist!!
Men det var iaf super trevligt. Satt och snackade med Nisse och kim haha dom två är ju för roliga. Kim försökte härma ett fyllo som springer sicksak för att inte bli skjutena av någon som ska råna honom, typ hahahha fan det roligaste jag sett tror jag. När jag proppat mig halvt spy färdig med smörgåstårta så åkte jag hem.

Nu ska jag byta kläder, sminka mig och sen åka in till söder och möta upp Lina. Blir sen middag och klockan 21:00 ska vi gå och se "Män som hatar kvinnor" haha ja jag vet att den varit på bio i en halv evighet men varken hon eller jag har hunnit se den, så nu ska vi ta och göra det!

Älskling jobbar natt så får vara ensam här sen, men lär ju ändå bara sova!

Dax att sätta fart ska vara på plats om 1 timme, ha en trevlig Fredags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0