fattar inte(?)

Nu är jag sjuk igen....*suck*

sjukskrev mg imorse eftersom halsen såklart hade svullnat igen typ helt och jag mådde skit.
Sen sov jag ända fram till 13:30. Fatta att jag sov till halv 2? Älskling började bli orolig för mig när jag aldrig ville vakna men min kropp är så sliten. Känner i hela mig att jag inte mår bra. Inte bara för att jag är sjuk utan för att det varit så körigt med allt på sista tiden så jag bränt ut mig själv. Det är så mycket man måste hinna med och mycket som man vill hinna med. Blir svårt att prioritera ibland. Så då prioritera jag allt istället...hm.

Måste börja äta nyttigare också och träna. Men träningen har hamnat längst ner på att göra listan eftersom det finns redan så mycket annat som behövs hinnas med. Att jag inte äter så nyttigt beror bara på lathet. Sen att jag inte gillar sallad heller. FÅr börja köpa hem sånt som är nyttigt plus som jag gillar. Typ broccolli, frukt, majs och morötter m.m.

Jaja så jag blev hemma idag. Hade ju tänkt hinna med en massa. Såklart kom solen fram idag med, när man sitter inne.
Kan ju aldrig riktigt slappna av här hemma heller iofs. Ser bara en massa göromål som jag får ångest över.
I-lands problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0