Fredag imorgon!

Gud vad mina ben värker. Känns som man bara går och går hela tiden. Först går jag massor på jobbet sen när jag slutat går jag ännu mer haha. Oftast på väldigt hårt underlag också. Inte bra för knäna det här.

Dagen har varit helt okej iaf. Ganska tung dag på jobbet men slutade iaf 14:20. Efter arbetsdagen åkte jag och älskling åter igen till Hornbach. Idag köpte vi tapeten till köket och lite andra små prylar. Så nu har vi nog köpt allt som har med renoveringen att göra. När vi är klara ska vi fortsätta med inredningen!

När vi kom hem så gick vi ner och handlade och sen blev det middag. Gjorde köttfärssås med pasta. Blev riktigt lyckad enligt mig. Var väldigt hungrig också så då är det alltid gott med mat. Efter middagen ställde vi oss och målade klart köket. Så nu är tejpen borta och kvar är ett vitt fint kök! HURRA! Vi klarade det! Har nu målat hela lägenheten och det som är kvar är golv och tapet i köket. Men inge mer måla!!

Så nu ligger vi båda helt utslagna i soffan och slappar. Längtar till imorgon då det är helg igen!
Älskling kommer jobba både natten till Lördag och Söndag. Alltid trist när han jobbar helg. Men jag ska försöka sysselsätta mig. Imorgon har jag inget direkt planerat men på Lördag ska jag vara hos Sandra och fixa inför Lida festivalen samt äta middag och umgås. Agnes kommer dit också så det ska bli super kul att få träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0