Frukost!

Nu sitter jag och äter frukost. Älskar att vakna upp på Lördagmorgonen och slippa stressa iväg. Så har tagit mig tid med ordentlig fukost. Sen har jag tänkt hoppa in i duschen och ta en lång, skön och varm morgon dusch. Vädret verkar inte vara det bästa. Håller tummarna på att de kanske spricker upp lite till kvällen. Senare i eftermiddag ska jag hem till Sandra. Där blir det pyssel, middag och antagligen lite alkohol med. Agnes är super söt och plockar upp mig i centrum. Tar nämligen en bra lång stund att ta sig ut till Sandra med buss.

Igår kom jag iaf hem vid halv 1. Var på bio med min super gulliga kusin Lina. Blev även en god middag tillsammans innan filmen och en hel del prat. Hon kom ju hem från Malta igår dit hon vågat åka helt själv, vill verkligen också åka utomlands! Klockan 21:00 började filmen. Såg "Män som hatar kvinnor" den var riktigt bra. Något synd bara att man hade byggt upp liiite för stora förväntingar med tanke på allt bra man hört om den filmen. Men den var bra ändå! Hade ont i magen resten av kvällen sen efteråt. Usch riktigt obehagliga scener....

Men nu ska jag ta och äta upp mitt ägg och sen bege mig in i duschen :)
Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0