Gröna lund

Hej!

Idag har jag och älskling haft fullt upp.

Gick upp vid 09:00 och då hoppade jag in i duschen. När jag var klar tog även älskling en dusch. Åt sedan frukost innan vi klädde på oss och tog oss ut i de underbara vädret. Känns nästan som om man vore utomlands, så jag är glad över att vi valde att stanna hemma istället för att flyga iväg.
Vi tog sedan bussen ut på djurgårn. Så otroligt skönt att vi har en buss som går genom hela stan och ända ut på djurgårn precis utanför porten. När vi var framme tog vi oss in på grönan.
Var sedan där fram till 15:00. Blev en hel del åkande och köande såklart. Men vi njöt av det fina vädret. Åt även lunch och sockervadd såklart. Samt spelade på choklad hjulet. Tyvärr ingen vinst men kul ändå!

När vi tröttnat på grönan promenerade vi hela vägen in till kungsträdgården, Därifrån gick vi sedan upp till T-centralen och tog tunnelbanan hem. Var helt slut när vi kom tillbaka så låg i soffan och tog igen oss en stund. Blev sedan till att sätta tillbaka trösklarna som vi var tvugna att ta bort när vi la det nya golvet. Fick även upp handtag på TV möbeln, så nu är den super fin.

Nu har vi nyligen kommit hem från en god middag på en super mysig restaurang. Finns så otroligt många restauranger här i vasastan men vi har iaf hunnit med och prova en del av dom. Ikväll hittade vi en ny favorit så dit lär vi gå igen!

Ska strax ta och hoppa isäng är helt slut. Imorgon ska jag övningsköra och sen ska vi hälsa på älsklings syster också!





Mina nya leopardmönstrade tygskor, super sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0