Har tråkigt.

1. Hur gammal är du om fem år? 24....hemska tanke!
2. Vem var den sista du träffade? Älskling.
3. Hur lång är du?  165cm tror jag.
4. Vilken var den senaste film du sett? Bolt! Super bra!
5. Vem ringde du senast? Älskling men det var upptaget då.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Malin- jag sjukskrev mig från jobbet idag...
7. Vad är dagens planer? Kanske orka måla köket. Annars bara slappa framför TV:en.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men sms:ar om det är något kort jag vill ha sagt. Orka skriva A4:or med sms haha, kramp i tummen.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Förra Fredagen kanske (?) minns inte.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön. blå typ.
12. När vaknade du idag? 05:30 *suck*
13. Har du någon gång hittat en katt? Vet inte? kanske någon katt jag träffat velat bli funnen? Mina missar har jag hittat via annonser heh.
14. Vilken är din favoritplats? Thailand, i älsklings famn...stallet (länge sedan nu dock hm)
15. Vilken plats föredrar du minst? Helt ensam sittandes på en sten på Nordpolen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte här.
17. Vad skrämde dig som barn? Morran från Mumindalen. hahaha.
18. Vem fick dig att skratta senast? Nisse på jobbet.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Halå? året är 2009!
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken eller trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? en till mig, en till älskling.
23. Hur många landskap har du bott i? 1, I think.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Såklart, men man lär sig av sina misstag.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, förutm på stranden.
26. Är du social? Jag tror det, men ibland är jag nog lite blyg oxå.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa bort!
29. Tycker du om kinamat? Ibland.
30. Tycker du om kaffe? Med mycket mjölk och socker så går det bra.
31. Vad dricker du till frukost? Olika.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej båda.
33. Kan du spela poker? Nepp.
34. Tycker du om att mysa? Mysa is my middle name!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? hm tror jag mött någon men minns inte vem.
37. Vill du ha barn? Tror det, nån dag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Jo, ganska bra engelska och lite spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej inte än.
40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen. Men älskar att titta på havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv.
42. Äger du dyra smycken? Nej, kör på många billiga istället för få dyra.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, jag klarar mig bra utan!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mjölk.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svår fråga, alla är roliga på sitt sätt!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på högra knät från när jag, Malin och Agnes lekta Jackass med en barnvagn haha!
47. Vad har du för ringsignal? Chris Brown- Forever,
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes, hemma hos mammsen.
49. Flirtar du mycket? Flirtar med älskling.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en hytt på båten Galaxy!
51. Kan du byta olja på bilen? Tror det...måste lära mig det iaf hehe!
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Körkortsboken.
54. Läser du dagstidningen? Bara på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Såklart, diggar alltid med i bra låtar.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Någon dålig på jobbet tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Två nya namn på två kunder.
59. När var du i kyrkan senast? Någon av älsklings syrras gudstjänster tror jag.
60. Vilka personer utmanar du? Alla kineser i kina!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jackass <333

2009-06-11 @ 04:23:42
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0