Hippie tema

På festivalen vi ska på om 2 veckor ska vi ha hippie tema. Nu är det bara så att jag måste hitta kläder att ha på mig haha. Ska försöka ta mig tid att gå till några secondhand butiker och kolla, där kan man göra fina fynd billigt. Vill ju inte behöva bry mig om att vara rädd om kläderna det är ju festival!

Ungefär nått sånt här vill jag ha på mig. Måste bara hitta allt hehe!



Sen några flätor i håret så är det klart!

Hahaha solglasögonen är skit fula men dom ska jag ha "bara för att", det är ju bara så hippie.
Peace, love and understandig, right?

Kommentarer
Postat av: Simone

peace and love? Jag ska också dit, kanske syns :)

2009-06-09 @ 11:53:55
Postat av: minna

Peace, love and understanding är ju en hippies motto hehe :D



Va kul, hoppas det! Jag kommer dit på Fredagen :)

Håll utkik efter två tält med batik färgade lakan på och lite hippie brudar XD

2009-06-09 @ 17:32:30
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ok :) Jag ska vara där läänge. Kommer dit redan på Tisdagen.. Vilka ska du dit med då? :)

2009-06-10 @ 12:45:37
Postat av: Malin

Minna vi ska inte till Peace and love festivalen :P Vi ska ju till Lida!

2009-06-11 @ 17:07:32
Postat av: minna

Haha men jag har aldrig skrivit att vi ska till någon peace and love festival:P

Visste inte ens att det fanns någon festival som hette så haha;P



Så Simone vi ska inte till din festival om du missförstådde mitt inlägg. Vi ska till en festival som heter Lida! Där ska vi klä ut oss till hippies och vara galna ;)

2009-06-11 @ 20:49:17
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0