jag är en duktig flicka.

Ja denna helg har jag verkligen varit en duktig flicka. Gud vad jag och älskling har stökat runt här hemma.
Igår städade vi ju hela lägenheten och idag satte vi igång i köket. Det känns verkligen super skönt att äntligen ha tagit tag i dessa ångest moln.

Var även förbi Malin då igår kväll. Vi gjorde verkligen inget speciellt haha men sånt är skönt ibland. Tittade på Tv, åt poppcorn och pratade strunt hehe. Snodde även lite filmer och annat från hennes fullproppade dator så nu har man en hel del att sysselsätta sig med här hemma under ensamma kvällar.

Så idag har vi först städat ur allt som låg och skräpade i köket. Sen papprat golvet och tejpat alla lister och dörrkarmar. Spacklat hål och tvättat rent alla väggar samt taket. Har tänkt börja måla imorgon när jag kommer hem. Är sugnare än någonsin att få se reslutatet!

Nu är det ju tyvärr Söndag kväll och det betyder ju att det är Måndag igen imorgon. Känns som Deja Vu varje gång man står och låser upp sitt skåp på jobbet. Känns ju inte ens som man varit ledig en endaste dag(?) blä....Gud vad jag inte klarar av att jobba som en svenne. Samma sak varje dag år ut och år in. Sen graven "jippie"!

Just det imorgon blir det ju även en vända i stan igen med Malin & Sandra. Vi ska ju på festival om 2 veckor och då ska vi ha Hippie tema. Haha as kul! Så imorgon ska vi till Myrorna och gräva fram gammla paltor som man kan kladda ner med färglada färger ochså ihi!

PS. Nu har jag lagt in en bild till varenda låt på min Ipod. Malin smittar av sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0