Körlektion nummer dos!

Ja idag hade jag min andra körlektion av 10. Körde med samma lärare igen. Han var fortfarande lika förvirrande som sist och kunde inte uttala mitt namn. Men det känns ändå bättre att hålla sig vid en och samma lärare då han ser hur jag utvecklas. Körde iaf ut i trafiken för förstagången. Gick väl både bra och dåligt. Fick några motorstopp är lite för snabb med kopplingen speciellt när jag blir stressad. Och det vart jag verkligen, var ju så mycket mer att hålla reda på nu än när man snurrade runt i Jordbro. Rödlysen, ner och uppförs backar, människor, bilar, byggarbeten m.m!
Kändes lite som när man tog bort stödhjulen på sin cykel. Vinglit i början men efter en stund började man hitta balansen.

Men jag måste köra mycket mycket mycket mycket mer haha. Glad att det börjar gå frammåt iaf! Tror jag ska försöka köra mer privat till nästa lektion än vad jag gjorde till denna. Får ut mer av lektionerna då.

Annars har dagen varit tråkig. Dåligt väder imorse och även fast dagen på jobbet egentligen var lätt kände jag mig skit seg och trött. Så allt bara segade sig fram!

Imorgon har jag och älskling tänkt åka och köpa golv till köket och tapet. Längtar tills allt är klart!

Så nu har jag inte mycket mer att säga, lägger upp några låtar som går varma i min Ipod just nu. Enjoy!

Flo Rida- Sugar

Metrostation-Shake it.
 
Kid Cudi- Day and night

Taylor Swift-Love story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0