Kvällen före midsommar

Sådär då var man hemma igen. Vädret har varit skit dåligt men jag har faktiskt inte brytt mig.

Vaknde helt uvilad imorse. Både jag och älskling är lediga i 1 vecka nu så jag försöker verkligen njuta av ledigheten.
Började med att diska haha, inte så kul men det behövdes. Fixade även en del andra småsaker i köket och tog bort en hel del papp från golvet. Efter det åt vi frukost.
Slingade inte Malins hår idag då hon hade ett migrän anfall igen igår så vi kom överrens om att göra det på Måndag istället. Så kunde hon vara hemma och vila ut.

Så jag och älskling åkte först ner till Årisextra och köpte dricka samt mat inför imorgon. Åkte sedan hem och la in allt i kylen innan vi drog iväg ut igen. Älskling behövde verkligen klippa sig så vi tog bussen in till stan. Där vandrade jag runt en stund innte på SOUK gallerian medans han klippte sig. Vi mötes sedan upp och gick runt och shoppade lite. Blev en del små saker för bådas del. Vid 19:00 stängde butikerna så då gick bi till Sergel biografen och köpte 2 billjetter till filmen "Baksmällan". Blev sen middag på TGI Friday´s innan filmen började.
Filmen var JÄTTE rolig och verkligen se värd till tusen! Alla i hela biografen asgarvade typ hela tiden hahaha. Riktigt bra!

Nu ska vi strax isäng så vi kommer upp i tid imorgon. Blir midsommar firande hemma hos Sandra sen blir vi kvar där över natten. Kommer säkert vara väldigt trevligt, kan ju hålla tummarna bara att solen kikar fram!



Lite nya småsaker:

-Trosor, TOPSHOP.
-Shampoo + leave in balsam, någon frisör haha.
-Lös naglar, Åhléns.
-Smycken, Ur&Penn,


Får hoppas att det här funkar nu!



Det var 50% REA på alla smycken så jag shoppade loss lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0