Lördag

Då var det Lördag igen.

Har inte orkat blogga i veckan men nu har jag lite tid över så kladdar lite.

Veckan på jobbet var tung som tusan, men nästa ser bättre ut iaf. I Tisdags mötte jag upp min kusin Lina och två av hennes tjejkompisar för en After work. Blev en god middag och massa tjejsnack. Gick även över till Imperiet och några tog en drink. Super trevligt att hitta på något ibland efter jobbet.

I Torsdags var jag och shoppade lite med älskling då han var ledig. Köpte en till shortsdress samt en tunika, ett par örhängen, ett linne samt en fin klänning. Dom hade 50% på allt inne på BIKBOK i Götgatsbacken så de var därför jag shoppade loss lite hehe. Köpte även en klänning till Malin som hon haft cravings över ett tag men som va lite dyr. Nu var det ju halva priset så de var perfekt.

Igår blev det stan med Sandra och Malin efter jobbet. Tog en mysig fika och vandrade runt. Själv köpte jag inget men de var bara bra det. Resten av kvällen spenderade jag här hemma i soffan.

Ikväll ska jag antagligen möta upp Malin får se vad vi hittar på. Älskling skulle jobba men han mår inge bra så han sjukskrev sig, får hoppas han inte blir sämre eller smittar mig.




- Vit tunika, BIKBOK.
- Blommigt linne, H&M.
- Mjuksis shortsdress, BIKBOK.
- Örhängen, BIKBOK.



- Söt sommar klänning, H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0