Målat lite mer

Då var klockan strax 21:00 igen och det börjar bli dax att göra sig iordning för sängen. Är trist egentligen att gå och lägga sig så tidigt varje kväll men jag vet att jag mår så mycket bättre dagen efter om jag fått sova ut ordentligt.

Fortsatte iaf med köket nu ikväll. Är så mycket tyngre än vad man tror att måla, får alltid träningsvärk av det men det är det värt.
Just nu sitter jag och tittar på Paris Hilton´s My new BFF. Så otroligt ytligt program och jag kommer aldrig att förstå mig på Paris, sånna människor kryper under skinnet på mig.....uhääk!

Grannen håller dessutom på och spelar musik. Håller tummarna på att han stänger av snart. Kan verkligen inte somna när han grejjar där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0