Måndag, eller(?)

Hej,

Gud vilket fint vädr vi har fått igen. Perfekt nu när vi har semester hehe!
Har redan börjat blanda ihopp dagarna, fick för mig att det var Söndag idag när det egentligen var Måndag. Är så skönt att vakna upp vid 09:00 och tänka på dom som jobbar när man själv sska upp och äta en god frukost och bara slappa.

Idag tog jag och älskling en tur till Kungens kurva. Stannade först på Hornbach och köpte list till köksgolvet. Sen åkte vi till Ikea och där blev det mer saker. Köpte bla två soffkuddar och annat smått. När vi var klara där åt vi lunch i huddinge. Tog varsinna sallader, måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig.
Efter lunchen plockade vi upp Malin och sen åkte i alla tre hem till oss. Har sedan hjälpt henne slinga sitt håt. Tyvärr syndes det inte så mycket som hon hade tänkt sig men man vet ju inte hur resultatet blir när man gör hemma.
Nu har hon precis gått och jag och älskling ska väll ta oss ut och äta någonstanns.

Imorgon kommer älsklings svåger hit och ska hjälpa oss lägga köksgolvet. Får hoppas det blir bra och att dom hinner klart. Annars har vi inget speciellt planerat utöver det!

Men nu svälter jag snart ihjäl, så dax att dra ut i solen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0