Måndag kväll

Mår lite bättre nu iaf. Har legat stilla hela dagen och vilat så nu har jag ätit lite middag och huvudvärken har släppt. Tog även en dusch efter maten, de brukar alltid hjälpa. Älskar min nya shortsdress toppen att sätta på sig efter tex duschen dårå mjuk och skön. Bättre än morgonrock. Ska leta upp min andra shortsdress oxå, den ligger någonstanns hemma hos mammsen.

Imorgon ska jag ha min andra körlektion, blev samma lärare som förra gången. Han kan inte utala mitt namn och han pratar med mig som om jag vore 2 år gammal men men han ska få en chans till....fast säger han MINA engång till dampar jag! Mitt namn uttalas M I N N A! suck**
Jaja ser iaf framemot det. Har ju kört en del privat så känner mig säkrare nu.

Annars så händer det inte så mycket. Har en tvättid imorgon men den ska nog flytta på. Orkar inte stressa hem från körskolan.

Blir nog till att trösta mig med lite B&J ikväll, självklart med smaken Chocolate Fudge Brownie, MUMS! Är värd det tycker jag.


Nya shortsdressen, Love it!


Jag är en sån duktig flicka, snart är körkortet mitt!


Våran super snygga tapet som ska bli en fondvägg i köket. Längtar tills allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0