Midsommar

Hej!

Ja då var årets midsommar över och snart börjar vi gå mot mörkare tider *suck*!
Men men är ju iaf några månader kvar innan det börjar märkas ordentligt.

Midsommar firades iaf hemma hos min fina vän Sandra. Det var Sandra, Jag, älskling, Malin, Sandras bror Robert och hans vän Danne samt Agnes. Vi åt en god sill lunch tillsammans och drack. Tyvärr regnade det ute så det blev till att duka långbord inomhus men det var mysigt ändå. Efter lunchen blev det jordgubbar med glass. Runt 20:30 kom Pernilla med sin kille Philip och Pernillas vännina Kikki (eller hur hon stavas). Sen vart det grillning och en hel del dricka (för vissa hehe). Var iaf en trevlig midsommar även fast vädret inte var på vår sida. Nästa midsommar kommer mina kära vänner Malin & Sandra vara i Australien så det kommer dröjja innan vi firar midsommar ihopp igen. Och antagligen aldrig i Sandras söta hus igen kommer sakna den där "lekstugan"!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Åkte från Sandra runt 13:30 då älskling ville vänta ett tag så alkoholen verkligen hade gått ur systemet. Vi åkte sedan och åt lunch på donken innan vi åkte hem.
Har sedan legat i soffan och slappat. Åt middag för en liten stund sedan, blev thaimat igen haha! Har även solat solarium igen.

Nu ska jag ta och plocka undan lite saker här då mina föräldrar kommer hit imorgon och ska hjälpa oss med tapetseringen. Vill ju inte att det ska se ut som ett bombnedslag då här hemma.
Senare på kvällen ska vi äta middag hos min pappa. Var ett tag sedan vi träffades nu så de lär bli trevligt.

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0