nu är det gjort!

Nu har jag och älskling städat hela lägenheten. Gud va jobbigt det var men resultatet är iaf jätte fint.
Har dammat, dammsugit, plockat undan alla kläder, rensat bland alla papper och räkningar, städat badrummet och diskat! Imorgon ska vi antagligen börja fixa i köket och sätta upp två hyllor i badrummet. Kommer bli riktigt bra det här!

Just nu är älskling nere och hämtar våran thaimat som vi ska ha till middag. Har hittat en jätte bra thairestaurang med så otroligt god mat så de brukar bli att vi beställer hem mat därifrån typ 1 gång i veckan.
När vi har käkat ska jag sätta på mig några kläder för just nu har jag bara min nya shortsdress på mig och kanske kasta på lite smink sen åka hem till Malin i Huddinge. Blir väl där sedan resten av kvällen. Får se vad vi ska hitta på men de blir lugnt iaf!

Nu kom älskling med maten, jag är vrål hungrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0