Nytt köksgolv

Hej!

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen men nu äntligen är det lugnt igen.

Dagen började med att jag fick den trevliga överraskningen att det ös regnade ute när jag klev ut från porten. Hade inte tittat ut genom fönstret så det var ju kul...
På jobbet var det en lugn förmiddag men tyvärr en dessto körigare eftermiddag med bla arbetslatsträff, urk! Skit trist.
När jag slutat kom älskling och plockade upp mig och sen åkte vi till Hornbach. Där köpte vi vårat nya köksgolv. Blir ett laminatgolv (klickgolv) i ek. Kommer bli riktigt fint till de ny målade vita väggarna.
Hittade även en tapet som vi båda föll för så nu ska vi antagligen köpa den istället. Hoppas det blir super snyggt!

På hemvägen blev det middag på MAX. Älskar deras hamburgare!
Var riktigt lång kö sen in till stan så tog sin lilla stund att ta sig hem men men...så är det ju på vardagarna.
Väl hemma målade vi engång till i köket. Så nu tror jag inte att det blåa syns längre.
Har sedan duschat och fixat naglarna. Nu ska jag strax föna håret och sen hoppa isäng. Längtar verkligen efter att få sova!

Bye,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0