nyttig middag



Tonfisk & Advokado sallad:

-Några blad sallad från kruka, godare än salladshuvud enligt mig.
-Gurka.
-Röd paprika.
-Majs.
-Tonfisk på burk.
-Sallads ost, mildare än fårost.
-En stor advokado.
-Basilika att toppa med för smakens skull.

Tid: ca 10 min.

Jag försöker verkligen att börja äta nyttigare. Säger inte att jag blivit fet eller nått utan jag gör det för att insidan ska må bra. Man blir piggare och mår bättre. Däremot så har min kropp förändrats det kanske inte syns mycket men jag ser det. Efter flera månaders ätande av söt saker och onyttig mat har min kropp påverkats. Men jag vet att jag inte bara kan äta bättre utan måste träna också. Men gymma är så tråkigt samma sak att springa och promenera. Skulle helst villja kombinera simning och styrketräning. Tyvärr blir min hy så torr av klor vatten så de går inte...Däremot så tror jag att jag ska börja gå på spinning. Det är verkligen skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0