Onsdagens äventyr

Nu funkar bloggen igen. Vette fan men den har knasat hela dagen men men...

Ja idag har jag flängt hit och dit känns det som men har fått lite gjort iaf.

Började dagen med att ta en lång skön dusch. Verkligen välbehövlig. Knatade sedan ner till Myrorna som ligger nästan precis här nedanför mig. Somsagt jag bor mitt i smeten, jag har nära till allt *blink*
Väl inne på myrorna gjorde jag några fynd till festivalen som vi ska på om lite mer än 1 vecka! Sist jag var inne på Myrorna var jag nog bara 6-7 år då tillsammans med mamma. Haha finns en hel del roliga prylar där inne...
När jag iaf hade betalt och sådär gick jag bort och solade solarium i 10 min. Ville inte bränna mig men gjorde det lite iaf, skit kännslig! Men det var skönt ändå och ligga där i värmen med musik i öronen, avslappnande.
Efter solningen knatade jag iväg och handlade sen gick jag hem.

Blev hemma i ca 1 timme hann äta min lunch, en sallad (se jag försöker iaf) sen bar det av till tandläkaren.
Nu har jag nyss kommit hem igen. Det gick bra hos tandläkaren men hatar att bli rönkad så knöligt. Tycker dom borde skaffat bättre rönkenmaskiner det är ju trottsallt 2009 (?)

Om 1 timme ska jag iväg för 3:e gången idag. Blir middag med kusinen inne på Söder. Verkar som att vädret håller i sig då kanske vi kan sitta ute på någon uteservering, mysigt!


Lite av det jag köpte på myrorna:
-T-shirt med hippie tryck.
-Söt frans väska.
-Skärp med färgade ränder i.
-2 pärlhalsband.


Blev även 2 tunikor! Ska matchda med flätor i håret och runda solbrillor haha.


Nyttig luch för engångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0