rastlös

halloj,

Ja nu har jag suttit här i soffan precis hela dagen. Mår lite bättre men är inte frisk. Känner mig så konstig hela tiden har gjort det väldigt länge. Som en stor klump i magen av blandade kännslor över allt i mitt liv. Så mycket krav och stress.
Behöver verkligen semester. Egentligen skulle jag ha velat resa bort nästa vecka, som förra året. Då var jag med älskling på Kreta i hela 2 veckor. Det var fantastiskt! Åhh vad jag skulle behöva det just nu....

Imorgon kommer jag antagligen att sjukskriva mig för resten av veckan (alltså 2 dagar) eftersom Fredag är en röd dag. Om jag ska orka arbeta hela sommaren och sen hela hösten behöver jag verkligen vila.

Ska även till tandläkaren imorgon, har tid 16:15. Om jag orkar ska jag nog sola solarium på dagen också. Är så trött på BUS som färgar av sig, ger fläckar och gör huden fet och konstig. Har prövat flera gånger med olika märken men ne, de blir inte bra. Får helt enkelt hoppas att man inte får hudcancer.

Snart kommer älskling hem. Ställde mig och stekte pannkakor för en stund sedan bara för jag var så sugen. Blev några över så då får älskling i sig nått också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0