Tapetserat

Halloj.

Idag är det Söndag och vi har redan hunnit göra en massa saker.

Vi kom upp i relativt bra tid, hade tänkt gå upp vid 09.00 men både jag och älskling somnade om så kom inte upp förrens vid 10:00. Tog sedan en dusch, åt frukost och satte igång med städningen. Runt 12:00 kom mina föräldrar hit. Min styvfar hjälpte oss med tapetseringen och det blev super bra! Allt flöt på konstigt nog så blev snabbt klara. Vi gick sedan ner till en av pizzeriorna här och åt lunch. Hann även övningsköra en stund. Gick ganska bra. Är alltid stressigt att köra inne i stan men tror det är bra att man vänjer sig vid det. Bor ju trottsallt i stan haha.
När vi kört färdigt åkte dom hem. Ska kanske köra igen på Torsdag men det beror lite på när jag åker till festivalen.
Just nu står älskling i duschen. Ska iväg till min far om ca 1 timme.

Imorgon ska jag färga Malins hår på eftermiddagen. Har inte riktigt något planerat på förmiddagen men vi får väl se hur vädret blir.





Ny tapetserade väggen!


Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Åh vad fint :) Ska verkligen bli kul att se hela den "stora förvandlingen" såsmåningom... ;)

2009-06-21 @ 18:30:36
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0