Värme bölja!

Har inte haft varken tid eller lust att skriva men nu har jag ingenting att göra så....

Helgen var super rolig, varm som satan men mest av allt crazzyy!

Orkar inte skriva ner varenda sak som hände för hälften minns jag knappt och den andra hälften bestog mest av att slappa i solen och försöka få bort baksmällan haha.
Men det var iaf skit kul! Ska antagligen dit nästa år igen men då blir det bara jag och sara (och alla andra som brukar vara där såklart) men Malin & Sandra är i Austarlien då.
Det var liiite väl varmt under helgen men bättre än regn iaf. Men det är inte kul att vakna upp bakis och törstig som tusan instäng i ett stekhett tält hahah. Fast man kom iform rättså snabbt ändå =)

Igår var min och älsklings sista dag på semestern. Gjorde inget speciellt direkt blev mest vardagssysslor som man inte hade tagit tag i under dom andra lediga dagarna.
Idag var jag tillbaka på jobbet igen. Det var otroligt varmt men jag saknar inte dom dagarna i vintras när det var snöstorm, -5 grader och man skulle ut och slita.....usch! Nej heldre svettas jag ihjäl.
Det enda som är riktigt jobbigt är att vara hemma i lägenheten. Vi har ingen fläkt så luften står helt stilla plus att vi har eftermiddags sol rakt in i hela lägenheten som steker! Inte ens öppna fönster gör saken bättre. På nätterna är det 28+ så man sover skit dåligt. Vaknade säkert 5 gånger inatt av att jag höll på att dö av värme slag.

Jaja ikväll jobbar älskling så jag blir ensam här hemma. Ska göra mig en stor grön sallad. Har ingen matlust när de är såhär varmt ute så en sallad blir lagom!

Ska även se finalen av Hell´s Kitchen....spännande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0