Vill inte!

Jag känner det i hela kroppen, från tårna till toppen på skallen. Ni vet kännslan när kroppen börjar kännas lite slö och slapp. Huvudet värker lite smått och det kryper i halsen. Lite lätt snorig och tröttheten sliter i en.

Helt enkelt en början på en förkylning....

Och jag vill inte bli sjuk, jag vet när jag håller på att bli och just nu skriker varenda varnings lampa att det är just det jag känner. Lite lätt kallsvettig sådär...suck! Jag har varken råd eller tid med detta.

Känner på mig att jag kommer vakna med igen svullen hals, huvudvärk och kanske feber imorgon. Känns alltid såär kvällen innan man insjuknar. MEN om jag har tur och går och lägger mig nu så KANSKE det drar sig tillbaka och jag kan gå upp som vanligt imorgon.....hoppas...hoppas..hoppas.

Kommentarer
Postat av: annika

herregud vad du måste ha dåligt immunförsvar. du verkar va sjuk var å varannan dag!

2009-06-15 @ 22:40:11
Postat av: Agnes

Hoppas jag inte smittade dig :O :(

2009-06-17 @ 01:05:11
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0