Dax för att sova!

                                                                     
Gud va tråkig jag känner mig. Här sitter jag 21:00 en Fredag kväll och ska gå och lägga mig? Fast jag är ju faktiskt as trött så ska bli skönt att mysa ner sig under täcket fast känns ju lite mobbat ändå.

Kvällen har varit väldigt lugn. Gjorde lax i ugn med feta ost, åt det förra helgen i Dalarna och älskade det så nu provade jag själv hemma, och det blev också super lyckat! Dessvärre blev inte potatismoset så bra. Orkade inte vänta på att potatisen skulle koka färdigt haha tänkte inte på hur svårt de är att mosa okokta potatisar?? inte lyckat. Men de vart gott ändå. Har sedan kollat på CSI samt duschat. Provade dom nya hår produkterna, älskade doften men resultat ser man ju inte på en gång så får använda det några veckor.

Titta vad älskling kom hem med när han var iväg och flyttade bilen, MUMS! Filmen har vi sett förut men den var så bra så han köpte den. Ska försöka hinna med och se den snarast! Chokladen har jag redan smaskat lite på men sparar så jag kan äta imorgon med =)





Just det ni minns väl den där hudbehandlingen jag gick igenom?
Tänkte uppdatera lite med hur min hy ser ut idag efter ca 2 månader.


Första dagen före behandlingen!



2 månader senare, bara ärr kvar och dom kommer blekas bort med tiden =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna skriva receptet på Laxen med fetaost i din blogg? skulle vilja pröva den:) Låter riktigt gott:)

2009-03-22 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0