En början iallafall!

Hej!

Nu sitter jag och älskling här hemma i soffan och slappar. Har nyligen satt igång två tvättmaskiner som vi ska ner och hänga på tork om en stund. Skönt att äntligen få lite rena kläder haha!

Dagen har varit trevlig. Åkte iväg till Stinsens köpcentrum och spanade runt lite. Älskling fann lite mer nya sommar/vår kläder och skor, själv fönster shoppade jag bara. Hittade iofs ett par sjukt snygga skor på DNA men tyckte dom var lite för dyra så dom fick va. Känner verkligen att jag vill spara pengar nu så man har råd att fixa det snyggt här hemma istället. Blev även lunch på en Grekisk kolgrill som dom har där i centrumet. Mycket gott!
Åkte sedan förbi Jula och köpte penslar, målartvätt, tejp och lite sånt smått. Så nu har vi iaf en början. Funderar även på att köpa färgen från Jula när de är dax. Dom har änsålänge den billigaste vitafärgen vi funnit.

Resten av kvällen blir lugn. Ska tvätta klart och äta lite middag. Sen ska jag isäng så man orkar upp. Kommer bli en stenhård vecka med massor att göra så de är bara att ladda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0