Första Måndagen i Mars!

Och här finns inga vårkännslor kvar alls....

Var så glad igår när solen sken och fåglarna kvittrade men idag försvann allt. Snöstorm och isande kyla samma väder som det varit i typ 4 månader....bläää!

Jag och älskling gömmer oss i lägenheten och bakar chokladkaka, just nu står den i kylen och svlanar ser riktigt god ut iaf. Om någon timme ska han iväg till jobbet och jag ska i säng. Idag var det 5 sjuka på jobbetså fick slita sten hårt och värre blir det imorgon. Men men på något sätt så känner jag ingen direkt ångest bara onödigt att slösa tid på att må dåligt, måste tänka posetivt! Snart är helgen här igen.

Annars har de inte hänt så mycket idag. Var en snabb vända till city för att leta efter ett par skor men dom va såklart slut. Fast då sparade jag ju dom pengarna iaf haha.
Har även en ny lägenhet på g nu med byte. Fast den ligger i Huddinge men den är fin, ljus och har en stor inglasad balkong! Fast vi får se. Tänk om jag skulle bo i Huddinge haha? har ju typ bott där då älskling bodde där och alla mina vänner typ men att JAG själv skulle bo där känns lite underligt.

Nu ska jag gå och ta ut kakan ur kylen!

Kommentarer
Postat av: Natta

Ja Minna Huddinge :D:D

2009-03-02 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0