Inte helg riktigt än!

Hej!

Ja jag önskar att jag kunde skriva att de äntligen var Fredag och att jag nu kunde njuuuta av helgen. Men tyvärr så jobbar jag ju även imorgon en stund men känner samtidigt att jag lika gärna kan göra det. Börjar ju ändå inte förrens vid 9 och älskling ligger här hemma och sover efter att ha jobbat natt så då vill jag inte vara hemma och stöka.
Såå imorgon runt 15:00 börjar min helg haha men de ser jag framemot, förhoppningsvis kommer jag vara frisk också(?) var ju sjuk hela förra så de va ju inte skojj uscha...

Efter jobbet idag åkte jag förbi stan och köpte nytt shampoo, balsam och hårinpackning av märket Aussie. Har ju använt Waterclouds produkter ett tag men tyvärr så säljs dom inte länge, eller hittar dom iaf inte någonstanns så då föreslog Malin detta märke så nu har jag införskaffat det. Läste dessvärre en tjejs blogg nu att hon prövat produkterna och hennes hår blev som svinto?? haha får verkligen hoppas jag slipper det. Men vi får se om de är det rätta för mitt hår =)

     

Nu sitter jag bara här hemma och det lär jag göra resten av kvällen. Ska laga middag och sen ta en skön dusch. Älskling jobbar som sagt natt så han börjar 22:00 ungefär då lär jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!

Hoppas ni får en trevlig Fredag vad ni än hittar på för busigt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh så du har köpt det nu :D jag älskar det i alla fall, så forthoppningsvis så kommer du också göra det :P och det lukar ju så jäkla gott :D

2009-03-20 @ 23:21:10
URL: http://malinforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0