Ja en rubrik här ja!

Hatar att komma på rubriker när man ändå inte gjort ett skit så därför blev det vad det blev!

Ska snart ta den där duschen hade jag tänkt mig. Blir lite sent men känner verkligen att jag behöver skölja av mig så ska försöka släpa mig mot badrumet strax. Har tryckt i mig lite blodpudding, usch va trist de är att laga mat till sig själv! Men äta bör man annars dör man och när jag har varit så konstig i magen (svider i maggropen) så är de viktigt att äta. Hoppas jag inte fått nå magsår eller skit, men tror inte de är så allvarligt borde göra ondare isåfall,..tror jag?

Längtar till i helgen ska bli kul att få sätta fart här i lägenheten igen. Har ju stått helt stilla och inget har hänt här sen vi flyttade in så nu är de hög tid. Många säger att dom tycker de är onödigt att lägga ut en massa pengar på en hyresrätt, men de tycker inte jag. De är fortfarande ens hem även om man inte äger det och man ska antagligen bo där ett bra tag så då ska man väl ändå få bo så man trivs? Man ska trivas med livet och jag spenderar så mycket tid hemma så jag behöver må bra av att vara här. Kommer bli tungt det vet jag men de kommer förhoppningsvis vara värt allt slit! I helgen tar vi ut möblerna. Kör sängen hem till min mamma, sofforna och allt i vardagsrummet hamnar i sovalkoven. När gubbarna är klara med golvet i vardagsrummet kommer vi lägga papp och tejpa sen måla hela rummet, tak och allt! Sen blir det antagligen hallen, sen sist badrum och kök. Kommer öven lägga nytt golv i köket så de kommer nog bli as snyggt =)

Nej nu måste jag duscha, ska nog fixa naglarna och ha min underbara lermask som verkligen rengör på djupet! Ett mirakel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0