Jag är så käääär!

Och då menar jag inte kär som i en person haha eller det är jag ju såklart också men det vet ni ju redan! Nej nu menar jag kärlek till skoor och jag har precis nu beställt hem ett par från halens som jag föll för omedelbart. Det är ju löning idag och även fast jag inte fått så mycket så var jag bara tvungen att ha dessa! Var nära att jag även beställde hem en klänning från Ginatricot också men jag lät bli. Ska ju ändå försöka ha råd med lite nya möbler snart så då gäller de att spara.

Här är skorna, I LOOOOVVEE THEM!

        

10 cm klack men är ju platå också så då blir de lite lägre, får försöka vänja mig för dessa skönheter ska deffenetivt användas i sommar! Super snyggt med nitar och dragkedjan bak, perfect!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag brukar inte riktigt gilla det där "gladiatorstilen" på dojjorna men de där var riktigt snygga ^^

2009-03-26 @ 09:30:33
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0