Jobb jobb jobb

Hej!

Har inte haft någon tid eller så mycket lust för att skriva men tänkte slänga in ett litet inlägg nu iaf. Även fast jag egentligen inte har tid just nu heller. Ska strax åka till huddinge och fika med min kompis Sandra. Får se vart vi går finns inte så många cafeér att välja mellan. Men de ska iaf bli mysigt!
Senare måste jag hem och försöka städa då en tjej ska komma hit och kolla på vår lägenhet imorgon. Och då vill man ju att den ska visa sig från sin alldra bästa sida.

Annars är det bara jobb och mer jobb som gäller. Har varit en tung vecka hittills men nu ska den lugna sig lite förhoppningsvis.

Har inte mer att skriva vardagar är ju så trista eller hur?

Nu går snart mitt tåg så måste gå. Love love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste verkligen berömma dig för din blogg. Riktigt snygg design och du skriver väldigt bra. Ett + med alla bilder du har också!



Puss och kram

2009-03-04 @ 16:10:48
Postat av: Agnes

Hej sötnos.

Det har vart lite till och från ett tag nu, får se hur det blir. Kom ni nästa helg, I need you.

Jag kommer ändå inte flytta ner förrän efter påsk.

2009-03-05 @ 15:05:08
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0