Jobb & utgång!

Ja igår hade jag verkligen fullt upp så har inte hunnit blogga någonting förrens nu dårå=)

Jobbade somsagt igår på dagen mellan 09:00-15:00. Var helt okej, fint väder lite tungt mot slutet men de funkade. Får ju tänka på att man får OB tillägg! Sandra sms:ade mig på dagen och frågade om jag va på att dra ut och självklart är man taggad när de är Lördag! Så när jag slutat åkte jag in till stan och köpte lite småsaker som jag alltid behöver inför utgång. Åkte sedan hem till älskling och gick och la mig. Var sjukt trött så sov i ca 1 och enhalv timme. Blev sedan dusch, middag och sminkande. Älskling åkte till sina föräldrar runt 19:00 och tjejerna dök upp lite senare. Var kvar här och förkrökade och taggade till oss innan vi drog in till city vid 23:00. Gick till Laroy som vi alla tre ville pröva. Tyvärr var de väl inget super bra ställe, hade förväntat mig nått mycket bättre. Speciellt med det dyra inträdet(?)
Var iaf kareoke halva kvällen innan dom satte igång dålig musik. Medelåldern låg väl på ca 25! Men vi hade kul ändå. Blev ganska tidig hemgång gick väl runt 02:00 men de va rätt skönt var ändå relativt trött efter arbetsdagen.

Idag vaknade jag runt 13:00 och hade ont i magen. Hade ingen mat hemma så älskling sprang iväg och köpte lite frukost. När jag fått i mig lite mat mådde magen bättre så då tog jag en dusch. Åkte hem till pappa på middag runt 15:30. Har sedan varit där hela kvällen. Älskling åkte till jobbet vid halv tio och nu ska jag strax gå och lägga mig så man orkar jobba hela veckan!

Hoppas eran helg var trevlig!

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0