Kladdar av mig här lite!

Usch va trött och sliten jag känner mig, tar verkligen på krafterna att gå upp 04:45 på mornarna!

Men tack och lov för vårt fina väder vi haft idag. Hade vinterjackan på mig eftersom de va iskallt imorse men nu på dagen svettades jag som en gris. Solen sken och fåglarna kvittrade, åhh vad jag älskar våren! Känns som kroppen bildar ny energi och bara sprudlar. Allt på jobbet gick bra inget krongel så slutade redan 13:00. Då kom älskling och plockade upp mig och så åkte vi till EM möbler på söder och kollade på en soffa vi vill ha. Den va verkligen underbart skön! Stor och fin föll pladask. Dessvärre är vi inte så säkra på vilken färg vi ska välja. Var bara 3 tyger som man kunde välja mellan för de rea priset och vi funderar på Svart eller beige. Den svarta var riktigt fin, inte riktigt helt svart utan lite spräcklig typ. Men vi får se! Stor och bred är den iaf och kommer säkert göra sig perfekt i vårat vardagsrum.

            

              

Efter vi varit dit släppte han mig i Farsta därifrån tog jag sedan tåget hem. Älskling skulle åka och hjälpa sin pappa titta på en bil som dom ska buda på. Nu har jag hunnit vara hemma några timmar, tittar på TV och läst mer inrednings tidningar. Hoppas på att älskling kommer hit snart så vi kan åka och handla!......Jahapp nu ringde han, är tydligen påväg hem nu och han stannar och handlar, skönt då slipper jag åka hemmifrån hihi *lat*.

Så mer än de händer inte. Imorgon blir de mer jobb och sen kanske jag åker förbi lägenheten och kollar om dom e klara med golvet. Super nyfiken på resultatet! Just det sms:ade med sandra idag också kanske blir utgång på Lördag någonstanns, alltid kul att dra ut och partajja lite =)


Kommentarer
Postat av: Natta

svart är nog lättare att hålla rent :P<3

2009-04-01 @ 15:07:54
URL: http://nattanpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0