Mitt minne suger!

Haha såg precis en lapp på bordet där jag skrivit upp tiden för min ögonfranspermanentning! Tror ni inte att det sjävklart är imorgon och jag hade HELT glömt bort det? Bokade tiden för flera veckor sedan eftersom dom har fullbokat hela tiden. Som tur var skrev jag ju tydligen iaf ner tiden för annars hade jag missat det!
Jaja de ska iaf bli spännande, får hoppas de blir bättre än när jag permanentade håret iaf....jag menar just nu är de så slitet och jag tappar en massa hårstrån hela tiden. Vill inte att de ska hända med mina redan så tunna ögonfransar!!

Efter behandlingen ska jag möta upp Malin i stan. Ska träffas och umgås lite kanske tar en fika eller så vandrar vi bara runt. Har sedan planerat att åka hem till henne och se SAW 5. Tror inte den kommer vara så bra men eftersom man sett dom andra 4 filmerna så måste vi ju se femman också! Sandra kanske skulle komma förbi om hon hade tid men skulle höras mer om det imorgon=)

Nu ska jag duscha och sen kanske se ett till avsnitt av DHV är verkligen spännande nu när man har tid att se flera avsnitt i rad! Älskar den serien!!

          

Kommentarer
Postat av: saddie

vilka hetingar! Vart har du hittat dom? <3

2009-03-26 @ 20:16:12
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0