Nej nej nej nej neeeejj....


Fy vad konstig jag har börjat känna mig. Kicklas i halsen, huvudet känns tungt och kroppen seg och dåsig!
Nej nej nej nej jag får bara inte bli sjuk nu......har veerkligen inte råd att vara mer sjuk!
Var ju både ledig och sen sjuk förra månaden så måste jobba hela denna så jag tar igen pengarna jag förlorat.

Älskling ringde nyss och han mår också dåligt. Fryser och har huvudvärk! Bara inte vi smittat varandra nu igen. Inte posetivt om båda blir hemma från jobbet.

Ska försöka orka ta mig in i duschen brukar må lite bättre av en varm dusch! Får verkligen hålla tummarna att man inte vaknar upp med svullen hals och dunkande huvus imorgon. Får väl tusan ta och släpa mig till jobbet ändå isåfall....ååhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0