Nej nu får det vara bra...

Hej!

Älskling åkte nyligen hemifrån och själv ska jag försöka orka stöka upp här efter middagen. Blev pyttipanna idag haha super enkelt och gott. Var och storhandlade efter vi varit på visningen så nu finns det mat här hemma igen!

Visningen gick förövrigt bra. Men de blir inte den lägenhete kan jag iaf säga. Allt var ju iofs fint med den. Renoverad med stoooor ballkong som var inglasad! Kan tänka mig hur mysigt de skulle vara att sitta där i sommar och mysa. Men dessvärre tyckte jag inte att självaste huset, området och folket som bodde där var direkt de jag drömt om! Dessutom så var de utsickt från kök samt sovrums fönster rakt mot huddinge vägen? den hördes inte inne i lägenheten men hur kul är det att se den(?)

Jag och älskling tänkte nog ungefär lika. När man gick in i huset skrek min mage, Nej.
När jag stog i hissen vrålade mitt huvud, ÅK HEM!
Men när jag gick in i självaste lägenheten sa mitt hjärta, oj jag skulle ju kunna trivas här!
Hur förrvirande är inte det?

Men tyvärr var det inte WOW som det skulle behöva vara för att man ska flytta så pass långt bort. Är väldigt svårt att komma innanför tull och jag vet att om jag en dag blir ensam så vill jag inte bli tvungen att sitta i en etta i Flemingsberg bara för att ha råd och leva.

Känns ganska skönt iaf att det inte blir den lägenheten. Nu ska vi sattsa 100% här hemma istället. Är faktiskt nyfiken hur det skulle kunna bli när man fixat allt!
Ska ringa dom som ska fixa golvet imorgon och fråga vart dom tagit vägen. Vill ju boka in ett datum nu så man kan sätta fart.

Nu ska jag kolla på Bones på 3:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0